«Абайдың 175 жылдығына арналған «Мүшайра» республикалық жас ақындар
конкурсын ұйымдастыру жөніндегі іс - шаралар кешенін өткізу»

  • Жобаның мақсаты

    Жастарды ынталандыру, қазіргі заманғы әдебиет пен журналистиканы танымал ету, жас жазушылар мен ақындардың шығармашылық әлеуетін қолдау және дамыту
  • Грант беруші

    «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы» КЕАҚ, АҚДМ Жастар және отбасы істері комитеті
  • Екі тілде видео-анонс

    Жоба туралы орыс тіліндегі ақпараттық хат
    Жоба туралы қазақ тіліндегі ақпараттық хат

    Жоба аясында келесі іс-шаралар
    жүзеге асырылады:

  • Instagram-да ақшалай сыйлықтармен челлендждер мен викториналар
  • 14 облыста және Нұрсұлтан, Алматы, Шымкент қалаларында тренингтер өткізу
  • еліміздің 17 өңірінде «Мүшайра» жас ақындардың іріктеу конкурстарын өткізу
  • танымал жазушылар мен ақындардың «Өз талантын қалай жазуға және ашуға болады» таырыбында кездесулер мен мастер-класстар ұйымдастыру
  • Алматыдағы іріктеу байқауының қорытындысы бойынша жүлде қоры 1 100 000 тг болатын республикалық «Мүшайра» байқауы
  • жас ақындардың өмірбаяндарымен ақпараттық жинақ жасау және жас ақындардың сауалнамалық деректерін жинау
  • «Отбасы институты»

  • Жобаның мақсаты:

    Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу, отбасылық құндылықтарды арттыру, жастар арасында отбасы институтын нығайту, жастарға көмек көрсету
  • Тапсырыс беруші:

    Алматы қаласы
    Қоғамдық даму басқармасы
  • Жоба аясында

  • отбасы институтын нығайтуға және тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алуға байланысты психологиялық, құқықтық, білім беру және басқа да мәселелер бойынша ақпараттық-консультациялық және ресурстық қолдау алу;
  • жастар мен жас отбасылар үшін жаттықтырушылармен онлайн/офлайн кездесуге қатысуға болады;
  • отбасын құру, отбасы институтын нығайту және тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша онлайн/офлайн дәрістерге, семинар-тренингтерге қатыса аласыз;
  • қоғамдағы тұрмыстық зорлық-зомбылыққа мүлдем төзбеушілікті қалыптастыру бойынша медиа-тұлғаның қатысуымен онлайн / офлайн форматта ұйымдастырылатын флешмобтарға / челлендждерге қатысу;
  • сіз қатысқан іс-шараларға шынайы пікіріңізді қалдыра аласыз.
  • Консультацияға жазылу және іс-шараларға қатысу үшін 8 701 267 39 93 нөмірі бойынша хабарласуға болады

    «Оқу әдебиетін апробациядан өткізу критерийлері жүйесін әзірлеу және енгізудің ғылыми-әдістемелік негіздері»

  • Жобаның мақсаты:

    отандық мектеп оқу әдебиетінің сапасын арттыру үшін оқулықтарды апробациядан өткізу критерийлерінің жүйесін әзірлеу және енгізу.
  • Тапсырыс беруші:

    ҚР БҒМ Ғылым комитеті (2021-2023 жж)
  • Көрсетілген мақсатқа қол жеткізу үшін мынадай міндеттерді орындау көзделеді:

    -Оқу әдебиеттерін апробациядан өткізу критерийлерін әзірлеу бойынша шетелдік және отандық тәжірибені зерделеу;
    -Оқу әдебиеттерін апробациядан өткізу критерийлерін дайындаудың ғылыми-әдістемелік негіздерін әзірлеу;
    -Мектеп оқулықтары мен ОӘК-ні апробациядан өткізу критерийлері жүйесін әзірлеу, оны талқылауды ұйымдастыру және пысықтау;
    -Апробациядан өткізуге тартылған мұғалімдер үшін оқыту курстарының бағдарламаларын әзірлеу;
    -Апробациядан өткізуге тартылған мұғалімдерді оқыту;
    -Оқу әдебиетін (гуманитарлық, математикалық, жаратылыстану-ғылыми бағыттағы үш пән бойынша) апробациядан өткізу критерийлері жүйесін енгізу бойынша жергілікті эксперименттер жүргізу;
    -Мектеп оқулықтары мен ОӘК апробациядан өткізілуіне мониторинг жүргізу;
    -Мектеп оқулықтары мен ОӘК-ні апробациядан өткізудің мониторинг жүйесін әзірлеу;



    Күтілетін нәтижелер:
    1) оқу әдебиеттерін апробациядан өткізу критерийлерін әзірлеу бойынша шетелдік және отандық тәжірибені талдау;
    2) оқу әдебиеттерін апробациядан өткізу критерийлерін дайындаудың ғылыми-әдістемелік негіздерінің әзірленуі;
    3) мектеп оқулықтары мен ОӘК апробациядан өткізу критерийлері жүйесі;
    4) апробациядан өткізуге тартылған мұғалімдерге арналған оқыту курстарының бағдарламалары;
    5) апробациядан өткізуге тартылған мұғалімдерді оқыту;
    6) оқу әдебиеттерін (гуманитарлық, математикалық, жаратылыстану-ғылыми бағыттағы үш пән бойынша) апробациядан өткізу критерийлері жүйесін енгізу бойынша жергілікті эксперименттер;
    7) мектеп оқулықтары мен ОӘК апробациядан өткізілуінің мониторингі;
    8) мектеп оқулықтары мен ОӘК апробациядан өткізілуінің мониторинг жүйесі;
    9) жарияланымдар:

    Жобаның ғылыми жаңалығы – апробациядан өткізуге қатысатын барлық субъектілердің (мұғалімдердің, оқушылардың, ата-аналардың) қызметін ескеретін оқу әдебиеттерін апробациядан өткізу жүйесі ғылыми негізде әзірленетін болады; курстардың бағдарламасы дайындалады және апробациядан өткізуге қатысатын мұғалімдерді оқыту жүргізіледі; мектеп оқулықтарын апробациядан өткізудің кешенді мониторингін жүзеге асыру үшін оқу әдебиеттерін апробациядан өткізу мониторингінің ғылыми жүйесі әзірленетін болады.

    Әлемдік және отандық тәжірибе негізінде мектеп оқу әдебиеттерін практикалық сараптау критерийлерінің жаңа жүйесін әзірлеу оқулықтарды әзірлеу мен дайындау сапасын арттыруға әкеледі. Оқу әдебиеттерін апробациядан өткізу жөніндегі міндеттерді кешенді шешу оқулықтарға практикалық сараптама жасау тетігін жақсартуға мүмкіндік береді, бұл мектептерді сапалы оқулықтармен қамтамасыз ету міндетін шешеді.

    Жоғары алаңдаушылық деңгейін төмендету мақсатында қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау

    Орналастыру күні: 18.06.2021 ж

    2021 жылғы мамырдан желтоқсанға дейін педагогика ғылымдары академиясы ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобаны іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс шеңберінде 217 «Ғылымды дамыту» бюджеттік бағдарламасы, 102 «Республикалық бюджет қаражаты есебінен ғылыми зерттеулерді гранттық қаржыландыру» кіші бағдарламасы, 154 «Зерттеулер бойынша көрсетілетін қызметтерге ақы төлеу» ерекшелігі бойынша ғылыми зерттеулерді іске асыруды мынадай басымдық бойынша жүзеге асырады: білім беру және ғылым саласындағы зерттеулер және: ЖТН АР09562184. «Жоғары мазасыздық деңгейін төмендету мақсатында қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу».

    Жобаның өзектілігі принциптерді теориялық негіздеу және қашықтықтан және аралас оқыту жағдайында алаңдаушылықты азайту әдістерін практикалық іске асыру қажеттілігімен анықталады.

  • Жобаның мақсаты:

    Қашықтан форматта оқитын оқушылардың мазасыздық деңгейін төмендетуге бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін дамыту.
  • Тапсырыс беруші:

    ҚР БҒМ Ғылым комитеті.
  • Зерттеу міндеттері:

    - оқушылардың мазасыздығын жеңу бойынша шетелдік және отандық тәжірибені зерттеу;
    - оқу процесін қашықтықтан ұйымдастыру кезінде пайда болатын оқушылардың мазасыздық маркерлерін анықтау;
    - оқушылардың мазасыздық деңгейін онлайн-диагностикалау құралдарын әзірлеу;
    - қашықтықтан оқыту жағдайында алаңдаушылық деңгейін төмендетуге бағытталған қашықтықтан оқыту процесін психологиялық-педагогикалық қолдау қағидаттарын әзірлеу;
    - оқушылардың мазасыздығын жеңу әдістерін анықтау және жіктеу;
    - қашықтықтан форматта оқитын оқушылардың мазасыздық деңгейін төмендетуге бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдау шаралары жүйесінің тиімділігін растайтын педагогикалық эксперимент жүргізу;
    - педагогтар, психологтар мен ата-аналар үшін қашықтықтан оқыту кезінде балалардың мазасыздық деңгейін төмендету мәселесі бойынша 10 оқыту тренингін өткізу;
    - қашықтықтан оқыту кезінде алаңдаушылықты азайту мәселелері бойынша дөңгелек үстел өткізу;
    - қашықтықтан оқыту жағдайында алаңдаушылық деңгейін төмендету бойынша ата-аналар мен оқушылар үшін үлестірме материал шығару.
    - ғылыми зерттеу және педагогикалық эксперимент нәтижелерін қорытындылау, Scopus базасында CiteScore бойынша кемінде 25 (жиырма бес) процентильі бар рецензияланатын ғылыми басылымға 1 мақала және КОКСОН ҚР ұсынған рецензияланатын ғылыми басылымдарда 3 мақала беру,
    - Қазақстан мектептерінің педагогтері мен психологтары үшін 1 әдістемелік ұсыным шығару.

    Орналастыру күні: 01.11.2021 ж

    Бүгінгі таңда жобаның мақсатына қол жеткізілді, міндеттер шешілді. Алынған нәтижелерге мыналар жатады:

    - оқушылардың мазасыздығын жеңудің шетелдік және отандық тәжірибесі зерттелді;
    - "мектептегі оқшаулау мазасыздығы"терминіне теориялық негіздеме берілді;
    - қашықтықтан оқыту үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық принциптері анықталды;
    - оқушылардың мазасыздығының он маркері анықталды;
    - қашықтықтан және аралас оқыту форматында оқитын оқушылардың мазасыздық деңгейін анықтау әдістемесі жасалды;
    - мазасыздықты жеңудің әдістері анықталды;
    - Қазақстанның барлық өңірлерінде қашықтықтан оқыту үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің әзірленген жүйесінің тиімділігін растайтын педагогикалық эксперимент өткізілді;
    - Алматы қаласы мектептерінің педагогтары мен психологтарымен онлайн және офлайн форматта оқыту тренингтері өткізілді;


    - жоба қорытындысы бойынша дөңгелек үстел өткізілді;
    - Scopus базасына кіретін рецензияланған журналға 1 мақала жіберілді;
    - КОКСОН базасына кіретін ғылыми журналдарға 3 мақала берілді;
    - Қазақстан мектептерінің педагогтары мен психологтарына арналған әдістемелік ұсынымдар шығарылды;
    - зерттеу тақырыбы бойынша педагогтар мен ата-аналар үшін үлестірме материал дайындалды.

    Зерттеуші топ мүшелері

    Аты-жөні

    Ғылыми дәрежесі, лауазымы

    Жобадағы атқаратын қызметі

    Идентификаторлар

    1

    Кусаинов Аскарбек Кабыкеновия

    Педагогика ғылымдарының докторы, академик

    Жобаның ғылыми жетекшісі

    scopus author id: 57215655645

    https://orcid.org/0000-0003-1171-5901

    2

    Хавайдарова Мехирниса Марсовна

    Философия ғылымдарының кандидаты

    Атқарушы

    https://orcid.org/0000-0003-2128-4236

    3

    Конырова Жулдыз Бактыбайкызы

    магистр

    Атқарушы

    https://orcid.org/0000-0002-4548-3777

    4

    Бейсенова Жупаркуль Жумабаевна

    Психология ғылымдарының кандидаты

    Ерікті

    5

    Мельник Татьяна Витальевна

    гештальт-терапевт

    Ерікті




    Жоба жарияланымдары

    Жобаның атауы: ЖТН08855781 ескі қыпшақ тілінің ескерткіші " Тарджуман...": фонетика, лексика және морфология

  • Тапсырыс беруші:

    ҚР БҒМ Ғылым комитеті

    Жоба Орта мектептің қазақ тілінің тарихи фонетикасы, лексикасы мен морфологиясы туралы аса құнды мәліметтерді қамтитын лексикографиялық және грамматикалық еңбектерінің бірі – Мысырда мамлюк қыпшақтары жазып берген, XIII-XIV ғасырларға жататын "Тарджуман" жазбаша ескерткішіне арналған. Зерттеу Тарджуманның 1-ші тарауын енгізуді және қайта қарауды, сондай-ақ осы күнге дейін арнайы зерттеудің тақырыбына айналмаған 2, 3, 4-тарауларды кешенді зерттеуді жүргізеді.

  • Мақсаты

    жоба бастапқы дереккөзден «Тарджуман» (XIII-XIV ғғ.) еңбегінің бірінші тарауын және енгізілуін, сондай-ақ аудармасын, кешенді зерттеу жүргізуін, лингвистикалық талдау жүргізуін және жеткіліксіз зерттелген – екінші, үшінші және төртінші тараулардың ғылыми-педагогикалық айналымға нәтижелерін енгізуін қайта зерделеуден тұрады.
  • Жобаның міндеттері:

    1) М.Т. Хоутсма, А. Құрышжанов, Р. Топарлы, А.Н. Гаркавецтің қолжазбасындағы, араб тіліндегі түсіндірмелердегі қыпшақ сөздерінің аудармасын салыстырыңыз;
    2) Араб сөздігіндегі анықтамаға сәйкес қыпшақ тілінің дыбыстық жүйесіне салыстырмалы-салыстырмалы фонетикалық талдау жүргізу, сондай-ақ екі графикте: кириллицада және латын графикасында қыпшақ дыбыстарының бірыңғай транскрипциясын дайындау;
    3) Дайындалған транскрипция негізінде алдыңғы зерттеулерде транскрипцияның әртүрлі формаларын біріктіру;
    4) мамлюк мемлекетінде жасалған ірі араб сөздіктерінде анықтама берілген қыпшақ сөздерін талдау және қазақ тіліне аудару.
    5) араб тіліндегі дефиницияларды талдау арқылы алдыңғы зерттеулерде берілген қыпшақ сөздерінің дефинициясын біріздендіру;
    6) түркі сөздерін араб-парсы тектес ұмытылған таныстарымен және сөздерімен анықтау;
    7) қыпшақ тілінің 2, 3, 4-бөліктеріндегі морфологиялық санаттарын араб тіліндегі баламаларымен салыстыру, қазақ тіліндегі ұқсас санаттарымен салыстыру;
    8) қыпшақ тілінің морфологиялық санаттарын жадының 2, 3, 4-бөліктерінде түсіндіру үшін пайдаланылатын Араб терминологиялық бірліктерін және олардың қазақ тіліндегі баламаларын айқындау;
    9) қолжазбаның 1 бөлігіндегі түркі-(қыпшақ)-араб сөздігінің құрылымын сол кездегі басқа сөздіктердің құрылымымен салыстыру жәнеТарджуман» негізіндегі Қыпшақ-араб-қазақ сөздігін жасау;
    10) зерттеу нәтижелерін қорытындылауға, жоба бойынша ғылыми есептерді талқылауға, басып шығаруға және дайындауға міндетті.

    Зерттеу тобының мүшелері

    Аты-жөні

    Ғылыми дәрежесі, лауазымы

    Жобадағы қызметі

    Идентификаторлар

    1

    Қыдырбаев Қалдыбай Арыстанбекұлы

    PhD, и.о. доцента

    Ғылыми жетекші

    ORCID (ID) 0000-0002-9958-520X Скопус (ID) 57191898782 Web of Science (ID) N-6701-2014 Publons (ID) N-6701-2014

    2

    Кусаинов Аскарбек Кабыкенович

    Педагогика ғылымдарының докторы, профессор

    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0003-1171-5901 Скопус (ID) 57215655645

    3

    Сүйерқұл Ботагөз Мырзабайқызы

    PhD докторы, доцент

    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0002-0472-8686 Скопус (ID) 57203212949

    4

    Мустафаева Анар Абдикадиевна

    Phd, ассоц.профессор

    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0001-6878-4946 Скопус (ID) 5671979100

    5

    Аубакирова Кундузай Кыдырбаевна

    PhD докторы

    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0002-9555-3753 Скопус (ID) 56819100400

    6

    Жумажанова Фарида Токановна

    Филология ғылымдарының кандидаты

    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0002-6736-8358 Скопус (ID) 56128019700

    7

    Касымова Мухаббат Анварқызы

    Докторант PhD

    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0003-2887-6532

    8

    Шаяхметов Олжас

    магистр


    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0001-9965-6699 Скопус (ID) 56610243200

    9

    Қоңырова Жұлдыз Бақтыбайқызы

    магистр

    Атқарушы

    ORCID (ID) 0000-0002-4548-3777

    10

    Даулетбекова Айгуль

    бухгалтер

    Атқарушы


    Жастар арасында мемлекеттік тілді кеңінен танымал ету жөнінде іс-шаралар өткізу

  • Жоба мақсаты:

    Жастардың шығармашылық әлеуетін тарту арқылы мемлекеттік тілді насихаттау және дамыту
  • Грант беруші:

    «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы» КЕАҚ, АҚДМ Жастар және отбасы істері комитеті
  • Жоба аясында келесі іс-шаралар жүзеге асырылады

    Шығармашылық ұжым-оркестрлер арасында «Күй құдіреті» байқауы. Мақсатты топ – 16 жастан 29 жасқа дейінгі шығармашыл жастар.

    Формат: офлайн.
    ҚР солтүстік, шығыс, оңтүстік, батыс және Орталық өңірлерінің бірінде өткізу жоспарлануда.

    Көбірек

    «Театр», «Хор» номинациясындағы көркемөнерпаздар фестиваль-байқауы. Мақсатты топ – 16 жастан 29 жасқа дейінгі шығармашыл жастар.

    Формат: офлайн.
    Конкурсқа өтінімдерді қабылдау грант алушының сайтындағы жобаның қосымша бетінде жүзеге асырылады.

    Көбірек

    Қазақ тіліндегі дебат турнирі. Мақсатты топ – 16 жастан 29 жасқа дейінгі шығармашыл жастар.

    Формат: офлайн.
    ҚР солтүстік, шығыс, оңтүстік, батыс және Орталық өңірлерінің бірінде өткізу жоспарлануда.

    Көбірек

    «Мен қазақ тілін білемін!» қазақ тіліндегі квест-ойын. Мақсатты топ – 16 жастан 29 жасқа дейінгі шығармашыл жастар.

    Формат: офлайн.
    Мемлекеттік тілді және қазақ мәдениетін насихаттау мақсатында жастарға, этномәдени бірлестіктердің өкілдеріне қазақ тілінде квест-ойын өткізіледі

    Көбірек

    Шығармашылық одақ өкілдерінің жазбаша сауаттылық дағдыларын арттыру курсы. Мақсатты топ – 16 жастан 29 жасқа дейінгі шығармашыл жастар.

    Формат: дистанционно, онлайн.
    Конкурсқа өтінімдерді қабылдау грант алушының сайтындағы жобаның қосымша бетінде жүзеге асырылады.

    Көбірек

    Әр байқаудың жүлде қоры:

    1 орын – 300 мың тг.
    2 орын – 200 мың тг.
    3 орын – 100 мың тг.

    Әлеуметтік желіде өткізілетін байқаулар

    Жастар, оның ішінде шығармашылық жастар одақтары мен этномәдени бірлестіктердің өкілдері арасында «1001 мақал – 101 жұмбақ» викторинасы (жобаның ресми парақшаларында). Мақсатты топ – 16 жастан 29 жасқа дейінгі шығармашыл жастар.

    Формат: онлайн(Инстаграмм).
    5 викторина іске асырылады. Викториналар Instagram-да халықты конкурс пен жоба туралы ақпараттандыру мақсатында өтеді.

    Көбірек

    Қазақ ақындарының өлеңдерін оқудан поэтикалық эстафета (жобаның ресми парақшаларында). Мақсатты топ – 16 жастан 29 жасқа дейінгі шығармашыл жастар.

    Формат: онлайн(Инстаграмм).
    Жобаны іске асыру туралы халықты ақпараттандыру мақсатында эстафета Instagram-да 2 рет өткізіледі.

    Көбірек